Zoeken in deze blog

maandag 11 juli 2011

Musthave: strandtas


Nog een zomers berichtje om in de stemming te komen voor deze zomervakantie: rieten strandtassen!
Ik hou van rietenstrandtassen. Ik heb zelf niet eens een strandtas. (nouja: een tas die er op lijkt, als souvenir van mijn vorige vakantie)
Toch hou ik van strandtassen want ik krijg er altijd zo'n lekker zomers gevoel van.
Maar zo vaak ga ik niet naar het strand en naar de stad neem je zo'n tas ook niet heel makkelijk mee.
Toch hoop ik stiekem dat ik over een tijdje ineens denk: jaa! ze zijn eigenlijk wel superhandig! &misschien koop ik er dan eentje... (al moet ik dan wachten tot de volgende zomer om 'm te dragen haha)
Deze exemplaren vind ik heel mooi. (jammergenoeg niet erg goedkoop)
Beiden van de H&M:
29,95
34,95

Geen opmerkingen:

Een reactie posten