Zoeken in deze blog

zondag 28 augustus 2011

Lovee: Wreck this journal

Een hele tijd geleden schreef ik al over de boeken van Keri Smith.
Laatst heb ik -eindelijk- Wreck this journal gekocht!
Ik ben verslaafd!:)
Er zitten echt supergrappige en originele opdrachten bij, van: "schrijf een saaie gebeurtenis op in alle details" en "neem dit boek mee in de douche"  tot "neem dit boek uit wandelen" of "gooi dit boek van een hoog gebouw". 
Zeker voor in de vakantie is het verslavend. 
Ik heb nog lang niet alle opdrachten gedaan, maar het leukste tot nu toe was "neem dit boek mee uit wandelen"!
Wat hebben mijn vriendin en ik gelachen, toen we "Fifi" gingen uitlaten.
Melig als we waren stopten we om hem een "drukje te laten doen" haha en hij maakte zelfs een kat bang. 
Gelukkig kwamen we bijna niemand tegen, nouja bijna niemand. Bij de laatste hoek kwamen we een buurman tegen, die ons wel errug lang en raar bleef aanstaren. Nouja, best begrijpelijk als je twee giechelende meisjes een boek aan een touwtje ziet uitlaten. 
Dat zal ik nooit meer vergeten, schatje!
Hier een paar voorbeelden:







Geen opmerkingen:

Een reactie posten