Zoeken in deze blog

zondag 21 augustus 2011

Lovee: vakantie en American flag short

Pfffft, dat is lang geleden! 
Ik ben nu al een zo'n week terug van vakantie, maar ik heb nog niet eens gepost! 
Eerst lekker vakantie vieren;d
Wat was het een onvergetelijke vakantie! Een roadtrip door Amerika, met als eindbestemming New York.
Whaaaaaaa ik wil weer terug! 
Binnenkort zal ik wel wat foto's posten van vakantie denk ik. 

Ik had deze short al eens eerder gezien, maar nu we in Amerika waren, wist ik het zeker: deze short MOET ik hebben! 
Toen we in New York naar de Topshop zochten, ging het ineens kei en keihard regenen (het was de hele tijd mooi weer geweest, zelfs benauwd) en het bleek dat de winkel nog best een eind was, dus uiteindelijk besloten we om niet als verzopen katten op het vliegveld aan te komen (het was onze allerlaatste dag) en ons bezoekje aan de Topshop over te slaan.
Dusja, nu we thuis zijn, kan ik alleen maar dromen!
Wel zag ik dat ie ook op ebay wordt verkocht, maar ik weet niet of dit betrouwbaar is.
Blijven dromen! 

1 opmerking:

  1. Hee bedankt! Dat ga ik zeker eens proberen,
    en wat een leuke short zeg, zo'n wil ik der ook nog wel!

    BeantwoordenVerwijderen