Zoeken in deze blog

zondag 20 november 2011

Lovee: Ettika saying bangle

Yes! Mijn hart maakte een klein sprongetje toen ik deze ontdekking deed: toevallig vond ik net de look-a-likes van de Etika armbanden, maar dan vier keer zo goedkoop!
Ik was he-le-maal verliefd op de Ettika armbandjes met teksten als....
maar het prijskaartje dat hier aan hangt is toch een beetje boven mijn budget.
Nu vond ik op de site Signaturefashion deze armbanden voor maar 9,95!
Je kunt kiezen uit de volgende teksten:
  • Love Me, Hug Me, Kiss Me , I'm Yours to Keep
  • Be Free Spirited , Live, Love and Laugh
  • Dreams Come True ,If You Really Want Them To
  • Never Say Never 'Cause Never is Forever
  • Love Protection Luck Happiness Power Karma
Zelf vind ik de eerste drie teksten het leukst.
Op deze site zijn ook andere sieraden, kleding en andere accessoires te vinden, waaronder de miu miu butterfly bag, dus neem gauw een kijkje!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten